עזרה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה
    תמר
    16/06/2012

    שלום רב

    יש לי תינוקות בת חודש חצי, שלא ישנה כל הלילה. היא כל הלילה בוכה ומתקפלת מכאבים . הרופאה אמרה שזה כנראה גזים.. היא ממש מתקפלת גם בלילה וגם ביום?.
    וכל פעם שאני מאכילה אותה הבטן שלה משמיעה קולות.
    אני כבר ממש לא יודעת מה לעשות היא לא ישנה וגם לאכול היא בקושי מצליחה.
    היא ניזונה מסימילק ובנוסף אני שואבת ונותנת לה חלב שלי.(אין לי מספיק חלב)
    ניסיתי לתת לה גרייפ אוטר זה לא עזר . וגם סימיקול לא ממש עוזר.

    האם זה גזים? מה אפשר לעשות?

    בנוסף יש לה פריחה בצואר ובפנים הלכתי לרופא היא אמרה שזה נובע מכך שהעור שלה יבש ונתנה לה קרם גוף מיוחד לתינוקות. ברגע שמרחתי לה אותו נהיה כוויה רצינת בצוואר . אדום מאוד . וזה נראה לי שזה מאוד מציק לה, מה לעשות?


    בבקשה תעזרו לי אני כבר במצב נואש, אני כבר חודש לא ישנה איתה כל הלילה.

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    17/06/2012

    רבקה שלום.
    בהחלט יכול להיות שזה גזים שגורמים לכאב קוליקי. אני חושב שאת צריכה תמיכה של רופא שאת סומכת עליו, וכן של בני משפחה מנוסים... לא ציינת אם זו ילדתך הראשונה או לא, אך מהשאלה שלך נשמע שאת צריכה עזרה שאת לא מצליחה לקבל מהרופאה.
    יכול להיות שפניה עם הילדה לאחות טיפת חלב בנוסף על ביקורת אצל הרופאה - יעזור להעריך האם מדובר בבעיה רפואית, או שמא טווח התנהגות נורמלי של תינוקת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חודש וצי וריפלוקס

    תמר
    18/06/2012

    תודה רבה על התשובה.

    בהמשך לשאלה הקודמת

    התינוקת שלי כבר כמה ימים לא ישנה כל הלילה ובוכה מכאבים .

    הלכתי איתה למיון הם בדקו אותה ואמרו שהכל בסדר וכנראה יש לה ריפלוקס. כי היא פולטת הרבה ובוכה באוכל

    ואמרו לי לתת לה אינפמיל. נתתי לה אתמול והיום אך היא עדין בוכה ולא ישנה בלילה

    אני לא יודעת מה לעשות.... האינפמיל גם גורם לה עצירות. ובלי קשר היא גם סובלת מגזים

    למה זה קורה בעיקר בלילה?

    והאם אין לזה פתרון היא ממש ערה ובוכה לי עד הבוקר....

    תודה רבה רבקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת חודש וצי וריפלוקס - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/06/2012

    רבקה שלום.
    בהנחה שאכן מדובר ברפלוקס, יש פתרונות נוספים, כמו תרופות נגד חומציות (זנטאק, לוסק וכד') וכלכלת אנפמיל AR טובה... אבל צריך קצת זמן.
    יתכן שמדובר בקוליק... ואז לא יעזרו השינוים הללו.
    ויתכן שמדובר באבחנה אחרת.
    כל עוד הבעיה עדיין קיימת, את צריכה להמשיך לפנות לבדיקת רופא הילדים.
    בהצלחה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום