תינוקת בת שבועיים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שבועיים וחצי
    אמא חדשה
    25/06/2012

    היי, חדשה כאן ובאמהות...
    הקטנה שלי בת שבועיים וחצי, אוכלת סימילאק אדוונס שלב 1. היא נולדה במשקל נמוך של 2.500 למרות שילדתי בשבוע 40+2.
    בכל אופן היא מעלה את צריכת האוכל שלה בכל כמה ימים וכיום אוכלת בין 80-110 מ"ל בכל שעתיים וחצי- שלוש.
    היציאות שלה בהתחלה היו בתדירות גבוהה, וכיום כפעם פעמיים ביום.
    בשלושת הימים האחרונים הצואה שלה קשה (ויזואלית זה נראה כמו גושים קטנים מופרדים וממש לא רך ולא נמרח) , במקביל היא ככל הנראה סובלת מגזים - משמיעה קולות מאמץ, מאדימה ומושכת את הברכיים לכיון הבטן ואני שומעת וגם מריחה שיש לה גם הרבה גזים.
    מה עובר על הקטנה שלי? נראה שהיא סובלת ולא נוח לה.
    היא אמנם לא בוכה שעות על גבי שעות אבל אני לא מבינה מה יש לה?
    עצירות? גזים? ריפלוקס?
    מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת שבועיים וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שבועיים וחצי - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    30/06/2012

    ייתכן ומדובר בעצירות אם הצואה קשה יותר
    גם גזים (קוליק) מציקים בגיל הזה
    אם אינה פולטת קרוב לוודאי שלא מדובר ברפלוקס
    לדעתי תופעות אלו ישתפרו עם הזמן ואם לא מציע לגשת להבדק אצל הרופא המטפל
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום