דילגו עליי.... אודה לתשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילגו עליי.... אודה לתשובה
    רוני
    04/09/2012

    שלום,
    יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי. רוב שעות היממה היא שוכבת על הגב וגם ישנה על הגב עקב הוראות משרד הבריאות שזו השינה הבטוחה ביותר. הראש שלה מאחורה החל להיות פחוס. אני משתדלת לשים אותה על הבטן כמה שיותר לפחות 7 פעמים ביום עד שהיא בוכה (שזה אחרי 2 דקות) וכמובן שמרימה אותה מידי פעם. ובכל זאת, מרבית הזמן היא על הגב. אני משתדלת לדאוג שתישן עם הראש לימין לשמאל ולמרכז.
    1. האם זה הגיוני לשים תינוקת על הגב לכל כך הרבה שעות?
    2. האם ניתן בכל זאת לשים אותה לישון על הבטן במהלך היום בלבד תוך השגחה מלאה שלי ושל הבייביסנס?
    3. האם הפחיסות תישאר או שתסתדר לבד ברגע שהתינוקת תגדל קצת ותהיה יותר על הבטן?
    4. בנוסף, שמתי לב שיש לה עין קטנה יותר בצד שלכיוון שלו היא ישנה יותר- ימין. האם זו הסיבה לעין הקטנה למרות שהיא לא ממש ישנה על העין? אם זה אמור להסתדר?
    5. האם זה תקין שתינוקת בגיל כזה ישנה 10 שעות בלילה ברצף ולא אוכלת כל הזמן הזה ואפילו 11 שעות ללא אוכל? (אוכלת סימילאק בעיקר וגם מעט הנקה).
    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילגו עליי.... אודה לתשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילגו עליי.... אודה לתשובה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    10/09/2012

    התשובה מופיעה. עייני בתאריך 4.9.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום