תינוקי צורח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקי צורח
    אפרת
    11/09/2012

    שלום רב
    בני בן כמעט 4 שבועות, מאז שהגענו מביה"ח יש לו בכל יום מופעי בכי עד רמת צרחות. מופיע בכל שעות היום ומלווה בבעיטות, או ישור/מתיחת רגליים ובטן קשה. הוא משחרר גזים לאורך היום לעיתים מלווה בבכי ולעיתים לא.
    בתחילה ניזון מסימילאק קומפורט ועברנו למטרנה אקסטרה קר בתקווה שיעזור אבל לשווא.
    היציאות שלו בין פעם ביום לפעם ביומיים , בד"כ צואה קשה תוך מאמץ ואח"כ לעיתים רכה יותר. בנוסף, יש לו פריחה על הפנים ועל הזרועות.
    אני מניחה שזה גזים... אבל העוצמה של הצרחות ... זה נורמלי?
    אי השקט מפריע לו גם לישון נורמלי ואף מופיע באמצע הארוחות ומפסיק לאכול.
    עברנו שקילה, עלה 300 גרם ב3 שבועות, הבנתי שזה קצת. נולד כ4 קילו.
    עברנו בדיקת רופא שטוען שהכל בסדר.... חוץ מהעלייה המועטה במשקל טוען שאולי זה בגלל שאוכל מעט מידי וגם פולט מידי פעם.
    אמנם יש פליטות אבל לא יותר מידי לטעמי והן יותר לאחר תזוזות או גיהוקים.
    הרופא, נתן לנסות בייבי זים שאחרי 5 ימי שימוש לא שינה כלום, הפסקתי.
    מנסיון עם ביתי שגם נורא בכתה לאורך שעות היום והיתה לה פריחה שנחשדה כאסטמה של העור, עברנו לנוטרמיגן ואכן היה שיפור ניכר.
    חשבתי שגם כאן זה חוזר על עצמו עברנו לנוטרמיגן ועדיין אין שיפור אחרי יומיים.
    אני די נואשת, גם סובל וגם אולי לא עולה מספיק,...
    מה עוד אפשר לעשות חוץ מעיטוף, הצמדה לגוף, עיסויי בטן, הרמת רגליים וכו...???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקי צורח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקי צורח - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/09/2012

    אפרת שלום.
    זה נשמע שאתם מנסים הכל...
    אפשר עוד לנסות סימיקול, ואפשר גם לשקול מצב בו התינוק סובל מרפלוקס סמוי (ואז שינוי כלכלה לאנפמיל AR, או הוספת זנטאק/לוסק יכולה להועיל). לפעמים פשוט מדובר בקוליק, כאבים המוכרים בגיל זה. הטיפול הוא במסג'ים לבטן, והחזקת התינוק עם לחיצת יד ההורה על בוטנו של התינוק.
    רפואה שלמה ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה לי משונה להחליף כל כך הרבה פעמ

    ליאת
    22/09/2012

    הוא רק בן 4 שבועות וכבר החלפתם 4 פורמולות...
    התינוק עדיין בשלבי הסתגלות לעולם ולחיים. זאת תקופה מאוד לא יציבה בדרך כלל, אז "לשגע" אותו בהחלפת פורמולות נשמע לי מוזר.
    נראה לי שאתם צריכים להירגע, קודם כל. באמת. תקופה מלחיצה, אבל היא תעבור והוא ייתייצב.
    מכל הפורמולות שהזכרת, אני מכירה את סימילק קומפורט ולבת שלי זה עזר פלאים.
    בכל מקרה, ממליצה באמת להירגע, ולהישאר עם פורמולה אחת לאורך זמן של יותר משבוע. לפחות כמה שבועות, כדי להבין האם מתאים או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום