הפעוט מסרב ליטול אנטיביוטיקה דרך הפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפעוט מסרב ליטול אנטיביוטיקה דרך הפ
    סאלי
    15/12/2012

    שלום וערב טוב לכם ד"ר

    הפעוט שלנו בן שנה ועשר כנראה נעקץ בכמה מקומות בגופו, רופאת הילדים אמרה שזה הזדהם ונעשה צילוליט ולא יודעים וזאת לא נראת עקיצה ,,כמובן שמרחנו משחה מצויינת שהייתה לו בעבר והיא מצויינת כיום ככה לפחות הרופאה אמרה, הבעיה עכשיו שהפעוט שלנו לא מוכן ליטול אנטיביוטיקה דרך הפה ,לא מוכן בכל תוקף ממש מר לו ויורק הכל , אז לא עשינו בזה שום דבר מועיל.
    ברצוננו לשאול האם יש אפשרות לשים לו את התרופה בתוך הסימילאק בחלב הבקבוק ,השאלה האם יש בזה אפקט טיפול תקין ומועיל
    ואם ישנם עוד הצעות בשבילנו אשמח מאוד לשמוע, דרך אגב גם לא הסכים להפתעה הפעוט שלנו לא פרייאר וצודק מאוד לא טעים לו והוא סובל באמת ,חחחח שבוע טוב סאלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפעוט מסרב ליטול אנטיביוטיקה דרך הפ - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/12/2012

    סאלי שלום.
    אפשר תת את האנטיביוטיקה במזרק לפה, במרווח שבין השיניים לחניכיים. קשה יותר לילדים לירוק את זה החוצה. אפשר למהול את זה עם משהו מתוק, אבל בכמות קטנה (כדי שנהיה בטוחים שהוא שתה את כל החומר).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום