יעוץ דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יעוץ דחוף
    קרן
    03/02/2013

    שלום,
    יש לי בת בגיל שנתיים ויש 2 דברים שאנחנו לא מתמודדים ורצינו יעוץ נכון

    1. זה הבקבוק באמצע הלילה - בסביבות 3:00 או 4:00 בלילה באופן קבוע היא דורשת בקבוק זה מתבטא בבכי הסטרי ורוצה בקבוק מטרנה ניסינו מים לא עבד היא רוצה רק את הבקבוק אני יודעת שכבר בגיל כזה לא נותנים בקבוק אבל היא בוכה ונקרע הלב ונשברים מה לעשות איך מפסיקים והאם זה נכון להפסיק לה את הבקבוק?
    2.משכיבים אותה לישון בסביבות 19:30 20:00 בערב והיא יורדת מהמיטה מאז שעברה למיטת מעבר מזה 3 חודשים היא כל הזמן מסתובבת ונרדמת בין 21:00 ל- 22:00 וקמה עייפה לגן מה עושים איך משנים זאת?


    לעזרתכם אודה

    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ דחוף - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    08/02/2013

    קרן שלום.
    הטיפול בשתי הבעיותהוא התנהגותי.
    ברגע שהילדה תבין שהיא לא מקבלת בבקבוק חלב בלילה (כי גם אם היא בוכה עד הבוקר אתם תתנו לה חיבוק, מוצץ ותו לא...) - היא תפסיק לדרוש מה שהיא יודעת שהיא לא תקבל.
    כנ"ל בנוגע לה גדרות של שינה. מחזירים אותה למיטה כל פעם שהיא קמה ממנה. מייד איך שהיא קמה.
    ניתן להעזר בקורסים של הדרכת הורים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום