חום חוזר אצל תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום חוזר אצל תינוק
    אמא לשניים
    20/02/2013

    שלום,
    אני אמא לתינוק בן 3 חודשים.
    יש לו מקרים של חום חוזר, בפעם הראשונה זה הייה באשפוז של אחרי הלידה (38 מעלות), אח"כ בגיל חודש וחצי (38.2 למשך יממה הגענו למיון ובדיקות הדם לא הראו כלום), בגיל חודשיים וקצת (הגיע עד 38.6 למשך יומיים מעלות בדיקת דם הראתה שזה ויראלי. (
    עכשיו הוא בן 3 חודשים וקצת ומאתמול הוא חמים (הגיע עד 37.6 והיום הוא נד סביב 37.2-3).
    חשוב לי לציין: הוא יונק הנקה מלאה,עולה במשקל מאוד מאוד יפה, נולד בלידה תקינה עם היריון תקין, בדיקות היריון תקינות, בזמני החום הוא לא אפטי/משלשל/מקיא/פיפי רגיל,
    החום יורד במתן אקמול, הוא חוסן בגיל חודש ובגיל חודשיים, ויש לי ילד נוסף בן 3.

    שאלתי היא : מה הבעיה איתו?? אני משתדלת לשמור עליו מהקור ומאנשים חולים, מווסת טמפרטורה בבית..
    גם הילד הגדול שלי ינק והוא לא הייה חולה עד גיל 8 חודשים בערך..
    מהי דעתכם ומה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום חוזר אצל תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום חוזר אצל תינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/02/2013

    שלום רב.
    יש צורך לעקוב אחר ההתפתחות שלו, מדדי גדילה (גובה ומשקל).
    אם הוא עולה במדדי גדילה אלה, זה סימן טוב, ומראה שקרוב לודאי אין בעיה חיסונית.
    כמו"כ, חום מתחת 38 (כפי שקורה עכשיו...) איננו נחשב חום.
    בגיל הילדות הצעיר הרבה תינוקות סובלים ממחלות חום חוזרות, ויראליות.
    ע"י הדבקות אלה הם בונים את המערכת החיסונית שלהם... ככה שאפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה.
    בכל מקרה - מעקב אצל רופא הילדים ובמסגרת טיפת חלב יתנו לך את האישור שהילד בריא.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום