חום לתינוק בן 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חום לתינוק בן 7 חודשים
    עינת
    17/03/2013

    שלום רב!!
    המקסים שלי בן 7 חודשים לפני כחודש חטף וירוס והיה חולה קרוב לשלושה שבועות עם חום מאוד גבוה הבעיה היא שלא תמיד החום הורגש כאשר היתי נוגעת בראש ,אלא רק בעזרת מד חום במדידה רקטאלית היתי מאבחנת חום שלעתים היה מטפס מעל 39.
    היום שוב פעם היה נידמה לי שהילד קצת נודניק כאשר נגעתי בראש , בבטן ובגב העליון לא הרגשתי אפילו טיפה חום אך כאשר מדדתי הסתבר שיש חום 38.4 , האם תופעה זו תקינה או שמצריכה בירור נורא מלחיץ אותי??
    כאשר הגדול שלי ( כיום בן 6) היה תינוק זה קרה לו פעמיים ונאמר לי שיש דבר כזה חום פנימי אצל תינוקות האם זה נכון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום לתינוק בן 7 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום לתינוק בן 7 חודשים - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    19/03/2013

    עינת שלום.
    מדידה "ידנית" אשר מתבצעת במגע שלך בגוף של התינוק אינה נחשבת בדיקה אמינה. מדידה שכזו מודדת את הפערים בין חום גופך לחום גופו של התינוק. ואם חום גופך וחום גופו של התינוק "קרובים", את לא תרגישי את ההבדלים. לדוגמא, אם חומך הוא 37.5 (תקין) וחום גופו של תינוקך 38.2 (לא תקין) יתכן שלא תרגישי את זה במגע.
    לעומת זאת, אם חום גופך הוא 36 (תקין) וחום גופו של תינוקך הוא 37.5 (תקין). את תרגישי שהוא מאוד חם, כי יש פער של 1.5 מעלות ביניכם.
    בשל כך, אם עולה חשד לחום - יש למדוד ע"י מדחום.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום