קושי במתן צואה - תינוק שיונק בלבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי במתן צואה - תינוק שיונק בלבד
    מישהי
    21/03/2013

    שלום רב,

    בני בן 12 יום. תזונתו הנקה בלבד. מאז שחזרנו הביתה מבית החולים הוא משחרר את הצואה רק כאשר אנחנו עוזרים לו (למרות היותה נוזלית מאוד). בכל החלפת חיתול אנחנו מגרים את איזור פי הטבעת עם מגבון ואז הוא משחרר את הצואה. ניסינו להפסיק עם זה אבל מאז הוא מתקשה לתת צואה ונהיה מאוד לא נינוח. אתמול ללא התערבות שלנו נתן צואה רק פעם אחת כל היום במקום בכל החתלה. היום גם הראה סימני חוסר נוחות ועד אשר לא הורדתי לו את החיתול וקיפלתי לו את הרגלים הרבה זמן הוא התקשה להוציא את הצואה.
    האם זה בסדר לגרות את איזור פי הטבעת כדי להוציא צואה? מה יכולה להיות הסיבה לכך שהוא מתקשה להוציא צואה כ"כ רכה?
    בבית החולים הוא נתן את הצואה עצמאית, האם זה יכול להיות תלות שהוא פיתח כ"כ מהר?

    תודה רבה על עזרתכם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי במתן צואה - תינוק שיונק בלבד - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    23/03/2013

    אין כל בעייה עם גירוי של פי הטבעת מידי פעם
    אולם אם הצואה שלו רכה אין צורך לעשות זאת והוא יצא בדיוק כמו שהיה בבית החולים.
    שלך
    פרופ איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום