בדיקת דם לתינוק בן חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת דם לתינוק בן חצי שנה
    הגר
    03/04/2013

    אתמול הייתי עם הבן שלי,תינוק בן חצי שנה,במיון ילדים.
    הרופא החליט לבצע בדיקת דם בכדי לשלול דלקת בכף הרגל.
    בהתחלה חיפש וריד ביד ימין ולא מצא,עבר לשמאל ווגם לא מצא ואז הוא החליט לחפש ברגליים.
    כאשר הוא הבין שגם ברגלים אין סיכוי שימצא הוא אמר שאין ברירה ושבדיקת הדם תלקח מהעורק.
    אני הופתעתי מאוד כי מעולם לא שמעתי על דבר כזה.
    הסכמתי שיעשה זאת כי לא הייתה ברירה וברגע שהוא החדיר את המחט הבן שלי לא הפסיק לצרוח מכאבים.עד שכבר לא נשאר לו קול ולא היה לו כח לבכות.
    השאלה שלי היא האם זה הנוהל או שיש אופציה אחרת פחות כואבת?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת דם לתינוק בן חצי שנה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    08/04/2013

    הגר שלום.
    זה נוהל מקובל.
    דקירה עורקית כואבת יותר מורידית, אך עדיף דקירה אחת עורקית מעשרה חיפושי וריד....
    צר לי על הסבל שבנך עבר בחיפוש אחר דגימת דם. קיים קושי אמיתי למצוא וריד בילדים קטנים, וודאי כאשר הם חולים.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום