קלנדולה וטבעקוטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קלנדולה וטבעקוטן
    רומי
    15/04/2013

    שלום, הבת שלנו בת חודש וכמה ימים ובשבוע האחרון נוצרה פטריה לבנה קלה באחד הקפלים באזור איבר המין. בביקור היום אצל רופאת ילדים רשמה לה טבעקוטן. העניין היא שהיא אמרה לא לנגב במגבונים (בדיקה כנראה שבישום עוזר לפטריה להישאר) אלא לנקות במים וגם לא להשתמש בקלנדולה שזה מה שאנחנו מורחים לקטנה אלא בבייבי פסטה/קמיל בלו לא היה לה הסבר מדויק למעט העובדה שזה לא הולך טוב עם המשחה. מראש בגלל שהפסטה בהתחלה עשתה לה אדמת (הלכנו אחרי הבית חולים עם המשחה) עברנו לקלנדולה. כך שכמובן שוב אחרי שחזרנו לפסטה (החתלה אחת אחרי בלבד) ישר אדום. כרגע פשוט אנחנו משתמשים קלנדולה בלי שזה יהיה באותו הקפל של הפריחה. השאלה היא האם באמת יש בעייתיות בשימוש של השניים ביחד והאם יש דרך נוחה יותר ממים - אולי פשוט מגבונים לא מבושמים? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קלנדולה וטבעקוטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קלנדולה וטבעקוטן - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    18/04/2013

    רומי שלום.
    הפטריה מתיישבת במקומות רטובים/לחים.
    הדרך לריפוי היא לייבש את המקומות הללו. בד"כ זה קורה בקפלי עור, אותם קשה לייבש, ונוזלים שהגיעו לשם יכולים להשאר שם "מנורתקים", ולהוביל להתייבשות פטרייתית באיזור.
    אם כן - הטיפול המרכזי הוא יבוש של הקפלים.
    ניתן להשתמש בנוסף על יבוש האיזורים הללו במשחות שונות למיניהן אשר מהוות "חייץ מכאני", כמו פסטה, קלנדולה ועוד...
    במקרים בהם הזיהום הפטרייתי לא חולף ועקשני - יש מקום להוסיף טיפול אנטי פטרייתי (טבעקוטין מכיל בתוכו חומר אנטי פטרייתי, בנוסף על אנטיביוטיקה וסטראידים)
    הייתי מליץ על בייבי-אגיסטן כטיפול.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום