דואגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דואגת
    מיכל
    23/05/2013

    בני בן כמעט 4 חודשים. מהלך ההריון היה תקין. עבר היפוך חיצוני. טופלתי בריספונד 0.5 מ"ג במהלך ההריון עד כחודש לפני הלידה. הוא נולד במועד, במשקל תקין. התינוק בבריאות טובה. אני מניקה אותו באופן כמעט מלא (לפעמים בקבוק סימילק). הטיפול בריספונד עדיין לא חודש אצלי. אינני מטופלת בתרופות כלל.
    לפני כשבוע ריססנו את הבית נגד חרקים והקפדנו על ההוראות לאחר הריסוס בכל הנוגע לתינוק. אלא שמאז, (אינני בטוחה שיש קשר), התינוק פשוט "אדיש", מצוברח כביכול, לא צוחק ובקושי מנדב חצי חיוך. יש לציין שפרט לכך, הכל בסדר, הוא יונק טוב ועושה קקי ופיפי כרגיל.
    שני רופאים בדקו אותו בדיקה גופנית ואמרו שהכל בסדר.
    אני בכל זאת מודאגת, כי התינוק היה הרבה הרבה יותר עליז ושמח לפני כן וכל שטות הצחיקה אותו.
    האם יכול להיות שהוא לא מקבל מספיק ויטמינים מההנקה ? , לאור העובדה שהתזונה שלי לא ממש עשירה ומאוזנת בלשון המעטה.
    האם אתם ממליצים על ברור כלשהו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דואגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דואגת - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    30/05/2013

    מיכל שלום.
    אני ממליץ על בדיקת רופא.
    חשוב שרופא יראה את הילד במצב בו את מתארת שהוא אינו מתנהג טוב.
    אינני חושב שיש מקום לבדיקות דם בשלב זה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום