DAHUF

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • DAHUF
    חסוייי
    31/12/2013

    בס"ד

    שלום רב,
    רציתי לבדוק האם נתקלתם במצב כזה,
    יש לי תינוק שנולד לפני 8 ימים, אתמול התקשרו אליי מטיפת חלב, וביקשו שאגיע על מנת לבצע בדיקה חוזרת של סקר יילודים, לטענת אחות טיפת חלב, הדגימה שלקחו פגומה ולא ניתן לבצע את הבדיקה, בדיקה לPKU.
    האם באמת קיים מצב שלקחו את הבדיקה בצורה לא טובה? או שהבדיקה יצאה לא טובה ולכן מזמנים עוד הפעם?
    1. האם שמעתם/נתקלתם במקרה כזה, שהבדיקה בוצעה בצורה לא תקינה בבחינה טכנית ולכן התבקשנו לחזור על הבדיקה מסיבה טכנית?
    2. האם מדובר במחלה גנטית?

    אודה לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    DAHUF

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום