שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    סיגי
    28/04/2014

    שלום בתי בת שנה וחצי לפני כחודש בתי היתה חולה אים חום 41 הרופא שלח אותי לבית חולים חום שלא יורד בבדיקה אצל הרופאה בבית חולים נאמר שיש לביתי איוושה 2/6 ואמרה לבדוק את זה לאחר שהילדה תחלים מהחום לאחר שהילדה היתה בריאה לקחתי אותה לקופת חולים הרופא אמרה שיש לה אייושה 1/6 והיא בספק ושלחה אותי לקרדיולוג אני מאוד בלחץ כול הפעמים שהייתי אים הילדה בקופת חולים וטיפת חלב לא נאמר לי כלום ישמח אים תגיד לי מה זה אני בלחץ נורא תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    28/04/2014

    סיגלית שלום.
    שמעו אוושה בהאזנה ללב.
    הרבה פעמים בזמן מחלת חום יש אוושות שנשמעות, והן תקינות. נחשבות פונקציונאליות ואין צורך לברר אותם.
    לעומת זאת, לעיתים אפשר לשמוע אוושה בלב גם כאשר אין חום - ואז יש צורך לבדוק למה קיימת אוושה זו. ברוב המקרים זו אוושה פונקצינאלית, ואין צורך לטפל בה. כדי לדעת אם זו אוושה פונקצינאלית או אוושה אשר מרמזת לממצא חריג בלב - יש צורך לבצע אקו לב ובדיקת קרדיולוג.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום