לבוש וטמפרטורת חדר לתינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לבוש וטמפרטורת חדר לתינוק
    טל
    12/07/2014

    שלום,

    בשעה טובה נולדה לנו לפני שבוע תינוקת. בימים חמים אלו זה בעייתי עבורנו לקרר את החדר בו היא נמצאת ל-22-24 מעלות מסביב לשעון. אנחנו מרגישים שזה לא בריא לא לה ולא לנו (נהיינו מצוינים מהמזגן, זה מייבש ומפזר אבק...) ומצד שני ללא מזגן טמפרטורת החדר היא 28-29 מעלות. האם זה בסדר שהתינוקת תישן בחדר בטמפרטורה כזו עם שכבה אחת של בגדים קצרים? האם חובה למזג ולהלביש שתי שכבות ארוכות? האם יש פתרון אחר?

    תודה רבה מראש,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבוש וטמפרטורת חדר לתינוק - תגובה

    ד''ר אבישי קרן
    22/07/2014

    טל שלום.

    תדאגו שלילדה יהיה נעים בחדר. אם לכם נעים בחדר, אז גם לה יהיה נעים בחדר. אם לכם מעט קריר, תדאגו שתהיה לה שכבה נוספת.
    הכללים הנוקשים של טמפרטורה 22-24 מעלות מתאימים לספרות המקצועית ולהמלצות... ובכל זאת, לא רק בטמפרטורה כזו מגדלים ילדים. יש ילדים שגרים במדברות החמים ובקטבים הקפואים... וללא מדידת טמפרטורה יומיומית של חדרם.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום