מועד מומלץ לחיסונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מועד מומלץ לחיסונים
    נגה
    13/02/2009

    שלום, ביתי בת 3.5 חודשים וקיבלה אתמול חיסון מחומש שני שלווה בחום של מעל 38 מעלות (זו הפעם הראשונה שהעלתה חום לאחר חיסון). בחודש מרץ אני אמורה לחסנה ב-5 חיסונים נוספים (מחומש שלישי+דלקת כבד B, רוטה ופרבנר מנות שניות לאחר שחוסנה בינואר בראשונות) ומתלבטת לגבי המועד לביצועם: את המנה השניה של הפרבנר עלי לחסנה סביב ה-14.3,את הרוטה ב-25.3 ואת המחומש מנה שלישית עם מנת דחף של דלקת כבד B ב-29.3 או 30.3. האם יש בעיה בסמיכות הרבה של החיסונים? האם אנו מעמיסים על בתנו יותר מידי חיסונים בפרק זמן כה קצר? דבר נוסף, האם יש בעיה אם חיסוני הרוטה והפרבנר לא ינתנו חודשיים בדיוק לאחר מתן המנה הראשונה, אלא עם סטייה של -יומיים לכאן ולכאן? וההתלבטות לגבי מועד החיסון המחומש השלישי +דלקת כבד B - האם צפויה בעיה לחסן בחיסון זה תוך פרק זמן של פחות משבוע לאחר המנה השנייה של הרוטה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מועד מומלץ לחיסונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנגה

    ד''ר הדר ירדני
    13/02/2009

    שלום נגה,
    אין כל בעיה בשילוב, מתן בהפרש קל, דחייה של יומיים שלושה לכאן ולכאן.
    אין כל בעיה במתן כל החיסונים ואף מומלץ.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום