שינה ואי שקט...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה ואי שקט...
    אמא של אורי
    18/02/2009

    אורי בן 7 שבועות. נולד בשבוע 37+4 בזירוז עקב רעלת הריון. לא ינק בכלל והתחלנו עם מטרנה רגילה. מהר מאוד התחילו עצירויות ועברנו לצמחי. סבל ועדיין סובל המון מגזים ולאחר התייעצות עם רופא מומחה החלטנו להעבירו לנוטרמיגן. הנוטרמיגן אכן הוריד את כמות הגזים אבל לאחר שכל יציאה לוותה בצרחות איימים הגענו למיון שם גילו שיש דלקת בפי הטבעת הוא מקבל רקטוצורין ופרוקטוגליבנול. בנוסף יש לו פטרת בלשון והוא מקבל דקטרין אורל ג'ל. כן, התחלה לא קלה לקטנצ'יק שכזה אבל אנחנו עושים המון מאמצים והיינו כבר מספר לא מבוטל של פעמים אצל הרופא איתו ומעבר לכך לא נראה שיש משהו לא בסדר. אבל - הילד עצבני וחסר מנוחה. נאנח כל הזמן, מקטר, מתפתל, חורק וישן גרוע מאוד ומעט מאוד. יש לציין שעל הצד או על הגב ממש לא מצליח לישון ועל הבטן אני מאוד חוששת להשכיב אותו. יש לילות שמרוב עייפות אנחנו משכיבים אותו עלינו וככה לכולם יש קצת שקט וככה הוא ישן סביר איכשהו. שאלתי - כבר היינו אצל כמה רופאים וגם במיון וכולם הפכו אותו ובדקות אותו מראש ועד כף רגל כולל אולטרסאונד בטן ולא מצאו דבר. האם להמשיך לבדוק או לייחס זאת לאופי של הילד ולהניח שהוא פשוט בעל אופי לא רגוע? אני כבר די מיואשת ולא יודעת מה עוד לעשות כי כולנו לא רגועים כבר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה ואי שקט...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאמא של אורי

    ד''ר הדר ירדני
    18/02/2009

    שלום אמא של אורי,
    קודם כל להרגע. ילדים סופגים לחץ מההורים.
    חוץ מזה לא להשכיב לישון עליכם ועדיף לתת משהו נגד כאבי בטן טרם ההשכבה.
    באם ראיתם כבר הרבה רופאים טולי מספיק.
    באפשרויות - גסטרו ילדים או אלרגולוג.
    הכי חשוב איך גדל ומתפתח.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום