ברזל לביתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברזל לביתי
    אסתר
    01/03/2009

    שלום רב לביתי התינוקת נערכה ספירת דם בעקבות מחלת חום ספירת הדם הייתה תקינה וההמוגלובין היה 12.1 (שזה תקין) 3.5 חודשים לאחר מכן בערך בגיל שנה וחודש נערכה בדיקת דם נוספת להמוגלובין ללא קשר לשום מחלה הבדיקה הראתה 10.7 ירידה משמעותית בזמן קצר . כרגע נוטלת ברזל 3 CC פעמיים ביום. שאלותי : מה הסיבה לירידה הקיצונית ? האם רק תזונת התינוק או שמא טלסמיה שמאוד נבהלתי שקראתי כאן בפורום ? שאלה אחרונה עד היום כמעט בקבוק שלם אני מוהלת בתחליף חלב מטרנה האם זה בסדר ? אבקש תשובתך לשאלותי אני לא רגועה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברזל לביתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשולה

    ד''ר הדר ירדני
    02/03/2009

    שלום שולה,
    לא הבנתי את השאלה האחרונה.
    בכל אופן אני לא רואה סיבה להבהל. יש לתת מעט יותר ברזל לעוד 3 חודשים ולבדוק שוב. טלסמיה לא נראית לי הכיוון.
    כלכלה מגוונת, קצת ברזל ואין מה לדאוג קרוב לוודאי.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום