כמה צריך לאכול תינוק בן 6 שבועות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה צריך לאכול תינוק בן 6 שבועות?
    קרן
    04/04/2009

    שלום,
    בני נולד בשבוע 32 והיה בפגייה עד שבוע 37. כיום בן 6 שבועות
    בשהותו בפגייה אכל כל 3 שעות כ- 60 CC ( חלב אם ששאבתי)
    לפני 3 ימים הוא שוחרר מהפגייה בשעה טובה במשקל 2.715 ק"ג
    בבית הוא התחיל לדרוש יותר אוכל ובצפיפות יותר גדולה ( כמעט כל שעתיים)
    אני נותנת לו כ- 60 - 70 CC ולעיתים נראה כי הוא עדיין רעב וממש עצבני.
    כמה אנו אמורים לתת לו לאכול ? האם עפ"י דרישתו ? האם כמות גדולה מידי עלולה להזיק לו חלילה? מהי הכמות המקסימלית שמותר לתת לו?
    אני לא הבנתי את הנוסחא שמתוארת בפורום לחישוב הכמות או שפשוט הכמות לאחר החישוב נראת לי נמוכה מידי : 2.715* 150 = 408 CC לחלק ל- 8 ארוחות= כ- 50 CC לארוחה וזה ממש לא מה שהוא אוכל הוא עדיין נשאר רעב!
    אנא עזרתך.

    תודה רבה, קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לקרן

    ד''ר הדר ירדני
    04/04/2009

    שלום קרן ,
    אז ככה, אכן המנה המומלצת היא 150 מ"ל לק"ג ליום. כלומר, בואי נגיד ושוקל 3 ק"ג - מדובר על 450 מ"ל ליום. אם נחלק למספר ארוחות של 8 ביום, מדובר על בין 50-60 מ"ל כל ארוחה. כמובן, שניתן לתת בארוחה אחת קצת יותר, ובשנייה קצת פחות.
    יתכן ואי שביעות הרצון שלו נובעת מכאב בטן שנגרם עקב האוכל, והאכלה נוספת מגבירה את הכאב..
    בקיצור יש צורך בלמידה משותפת של הצרכים.
    סבלנות,
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום