תינוקת בת - 4 שבועות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת - 4 שבועות
    רינת סעדיה
    04/04/2009

    היי,
    בתי בת ה- 4 שבועות עד לפני שבוע ינקה ובנוסף אכלה סימילאק בכל 3 שעות בהמלצת האחות בטיפת חלב העלתי לה את המינון מ60 מ"ל ל- 90 מ"ל מכיוון שהיא היתה רעבה ולא הספיק לה ה- 60 בשבוע האחרון הילדה לא מפסיקה לפלוט בכל פעם שהיא אוכלת אני עושה לה 3 גרעפסים מחכה אשר היא עליי כחצי שעה ומניחה אותה במיטה כאשר היא ישנה הכל בסדר אבל אם היא לא נרדמת או שהיא מתעוררת משינה היא פשוט לא מפסיקה לפלוט כמעט חצי ממה שאכלה
    בהמלצת אחות הורדתי לה את המינון שוב ל-60 מ"ל אך הפעם כל שעתיים וזה עדיין לא עוזר אני שמה אותה על הצד בטרמפולינה ובכל תנוחה מלבד תנוחת הגרעפס היא פשוט פולטת ולאחר כל הפליטות מתחילות הצרחות והבכי כמובן כי היא הוציאה הכל והיא רעבה שוב לאחר כשעה.
    האם יש בעיה בעיכול?
    האם יש צורך לנסות תחליף חלב אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת - 4 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרינת

    ד''ר הדר ירדני
    05/04/2009

    שלום רינת,
    על פניו נראה שאוכלת מדי.
    לא ברור לי אם גם יונקת וגם אוכלת תמ"ל.
    בכל אופן בהנחה שהמשקל שלה באזור 3.5 ק"ג היא אמורה לאכול 150 מ"ל לק"ג ליום. כלומר בערך 525 מ"ל ליום סהכ. אם אוכלת 6 ארוחות הרי זה בסביבות 80 לכל ארוחה.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום