מדוע אוכל פחות ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מדוע אוכל פחות ?
    יעל
    06/04/2009

    היי, בני הבכור בן שלושה וחצי חודשים, ניזון מהנקה מלאה. נולד 3852 והיום שוקל 8 קילו, גם בגובה אחוזון עליון.
    עד לפני כשבועיים ינק כל שעתיים במהלך היום ובלילה כל שלוש שעות. בשבועיים האחרונים אוכל במהלך היום כל 4 שעות לערך והיום אפילו משך (על דעת עצמו..) 7 שעות (!) בלי לאכול. יש לציין כי במהלך הזמן הזה הצעתי לו ללא הפסק והוא פשוט לא רצה. אני די מודאגת ולא יודעת מדוע פתאם הוא אוכל פחות ומדוע ספציפית היום כמעט ולא אכל. מה דעתך ? תודה רבה.
    נ.ב- אני מרגישה שחל איזו שינוי בדפוסי ההנקה מאז שקיבלתי מחזור, האם קשור?, האם לא אוהב את החלב שלי ? , חשוב לציין כי הוא רגוע בזמן שלא אוכל, חייכן וממש לא בוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדוע אוכל פחות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליעל

    ד''ר הדר ירדני
    07/04/2009

    שלום יעל,
    אין קשר בין מחזור וטעם החלב.
    יתכן שאינו זקוק ליותר. הוא גדל ומשנה את דפוסי האכילה וזה תקין.
    באם מתנהג כרגיל ורק אוכל פחות אולי אין סיבה לדאגה.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום