מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת אוזנייםצביה10/05/2009
שלום רב,
הבן שלי בן שנהוארבעה חודשים. ביום שני האחרון עלה לו החום ל 40 מבדיקה הסתבר שזה וירוס. החום כבר היה בירידה עד אתמול בערב שקפץ פתאום ל 41 וישר פנינו למרפאה שהסתבר כי הוא סובל כעת מדלקת אוזניים חמורה, קיבלנו מקסיפן וטיפות אוזניים והיום החום ירד והוא מתנהג כרגיל.
העניין שאנחנו היינו בדיוק בתהליך הסתגלות למעון עד שחלה והשאלה מתי ניתן לחזור כבר לגן? האם כדאי לחכות שיתחזק? או שבעצם אם החום ירד והוא מתנהג בסדר אז ניתן לחזור? והאם דלקת אוזניים קשורה לכך שהתחלנו ללכת לגן? כי עד כה לא סבל אף פעם
המון תודה לך ד"ר הדר ירדני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני10/05/2009שלום צביה,
באם מקבל טיפול 48 שעות ואין חום והוא מרגיש טוב, אין מניעה לחזור.
מקווה שמקבל אנטיביוטיקה פעמיים ביום - אז אין בעיה.
ילדים שמתחילים גן חדש נוטים לעיתים לפתח דלקות וירליות אופייניות לגיל, אין הרבה מה לעשות. זה עובר.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי האנטביוטיקה
צביה10/05/2009תודה על התשובה המהירה.
הוא אמור לקבל 2.5 מ"ל 3 פעמים ביום. הבעיה שהוא לא מוכן לבלוע את התרחיף. ניסיתי בכל דרך אפשרית אבל הוא פשוט יורק כמעט הכל ואני בעצם לא יודעת כמה קיבל. אך למרות זאת החום כרגע ירד אך הוא עדיין מושך באוזניים.
מה עושים? איך אפשר לתת לו את התרופה בכדי שיקבל את המינון הנכון? אולי ישנם נרות של מוקסיפן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני10/05/2009שלום צביה,
אין דרך אחרת. אפשר לתת רק פעמיים ביום 3.5 מ"ל כל פעם.
נסי עם מזרק, עם מעט מים או מיץ.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחום מתמשך
צביה13/05/2009שלום רב,
בשאלתי הקודמת ציינתי כי לבן שלי בן השנה וארבעה חודשים מיום שני שעבר יש חום גבוהה שגיע ל 41, במוצ"ש רופא מביקור רופא קבע כי יש לו דלקת אוזניים ונתן אנטיביוטיקה, לאחר שראיתי כי אין שינוי ועדיין יש חום חזרתי לרופא הילדים שלנו שאמר כי בבירור אין שום דלקת באוזניים והפנה אותנו לאף אוזן גרון אשר גם שלל דלקת אוזניים, עשינו ספירת דם פעמיים שהיתה תקינה וגם בדיקת שתן יצאה תקינה, הריאות נקיות והרופא אמר שאם החום ירד ביממה הקרובה אז הסיכוי הגדול כי זה ווירוס. אתמול החום נעלם לגמרי, היום בבוקר התעורר אכל, שיחק וחזר להיות ילד חייכן וניראה כי הכל עבר. אבל היום בערב שוב חזר החום אמנם לא גבוהה כפי שהיה שבוע וחצי אבל 38.4. השאלה היא הייתכן כי כמעט יומיים כבר לא הייה חום ואז הוא שוב חזר, הוא לא היה בחברת אנשים (חוץ מקופת החולים). אני כל כך מבולבלת ונואשת איך קובעים שיש דלקת אוזניים ואחר כך אומרים שאין... ובכלל חום שנימשך שבוע וחצי ללא שום ממצא
חשבתי מחר כבר לחזור איתו למעון אבל אני בדילמה.
אשמח לשמוע דעתך לכל הסיפור הארוך...
מודה לך מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לצביה
ד''ר הדר ירדני16/05/2009שלום צביה,
מקווה שעד שעניתי הכול עבר.
באם לא, שווה בדיקה חוזרת.
אולי מצב האוזניים החמיר וכעת יש צורך בטיפול.
בברכה, הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך על תשובתך
צביה17/05/2009אכן הכל כבר מאחורינו.
כניראה שהיה וירוס והחום פתאום נעלם... האוזניים בסדר.
אני פשוט המומה מכך שאובחנה דלקת אוזניים והוא קיבל במשך 3 ימים אנטביוטיקה ללא סיבה
תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבברכה
ד''ר הדר ירדני17/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות -דבר נוסף
מיכל18/05/2009התמ"ל הראשון ניתן 3 ימים בלבד בבית החולים בו ילדתי. האם להמתין עוד מס' ימים עם התמ"ל הנוכחי טרם אחליף אותו לחזרה לסוג הראשון??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ד''ר הדר ירדני19/05/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
