צואה קשה-תינוק קטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה קשה-תינוק קטן
    מיכל
    17/05/2009

    ד"ר ירדני שלום רב,
    בני בן שבועיים!. נולד במשקל 3500 ק"ג .ניזון מתחליף חלב (מטרנה חלבי). בשלושת הימים הראשונים לחייו ניזון מתחליף סימילק אדוונס (אשר ניתן בבי"ח בו ילדתי). לאחר השחרור מבי"ח החלפתי המזון למטרנה (ללא סיבה מיוחדת, בתי הגדולה ניזונה בעבר ממטרנה וראיתי כי טוב...). אציין כי איני מניקה כלל.

    מזה כשבוע סובל מיציאות קשות במרקם פלסטלינה או גללים בצבע צהוב חרדל, המלוות בבכי והתאמצות. אציין כי השבוע הראשון לחייו היה עם יציאות תקינות (בבית החולים היציאות היו בתחילה בגוון חום ואח"ח השתנו לצבע חרדל. גם לאחר החלפת התמ"ל למטרנה ,היו לו במשך שלושה ימים יציאות תקינות ורק אח"כ המרקם השתנה).
    כרגע יש לתינוק יציאות קשות פעם ביום. הוא מתאמץ בוכה ומתפתל, בסופו של דבר הצואה מצליחה לצאת רק לאחר שאני מרימה/מקפלת את רגליו כלפי הבטן (איני משתמשת בכל מיני שיטות של מדחום לתוסיק וכו'..).
    מה עושים? התינוק סובל והוא רק בן שבועיים....
    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה קשה-תינוק קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרונית

    ד''ר הדר ירדני
    17/05/2009

    שלום רונית.
    צריך לזכור שבגיל הזה כל שינוי בכלכלה גורר תקופת הסתגלות של כשבועיים לכן, לא למהר להחליף.
    ובכל זאת, אם היה לו טוב התמ"ל הראשון - אולי לחזור אליו?
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום