הליכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה
    ג'ני
    10/06/2009


    שלום. רציתי לשאול כמה שאלות לגבי התפתחות של ביתי.
    1. היא בת 1.5 חודשים הולכת מזה חודשיים היום כבר רצה לא הולכת אבל יש בעיה קטנה וכבר כתבתי לכם לגבי זה ועדיין לא הסתדר לנו. היא לא יודעת להעמד לבד מהריצפה עם היא יושבת ורוצה לקום היא תזחל למקום בו היא יכולה לתמוך על מנת לקום. קרה לה מספר בעמים שהיא קמה לבד אך מתיאשת מהר מאוד או אולי מפחדת ולא קמה. האם כידי לבדוק את זה יש לי תור לטיפת חלב בעוד חודש האם לחכות?
    2. ועוד משהו היא לא אומרת אמא אומרת מאמא אומרת אבא יודעת להגיד קולות של חיות בודדות כמו כלב כיבשה ברווז חתול פרה אוהבת מוזיקה מאוד. יודעת להגיד כוכב אבל לא מילה מלאה גרביים בובה, יודעת ללכת להביא דברים כמו תפוח עגלה עם בובה ועוד.... איך נראה קצב ההתפתחות שלה אה היא עושה שלום ומוחא כפיים התחלה בסביבות גיל שנה. מה עוד היא צריכה לדעת בגיל הזה והלאה שנלמד אותה.
    תודה ג'ני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לג'ני

    ד''ר הדר ירדני
    10/06/2009

    שלום ג'ני,
    נראה לי שהכול ממש בסדר.
    אין בעייה לחכות עוד חודש לתור הבא.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום