מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    בר
    21/06/2009

    שלום רב,
    יש לי תינוקת שמתקרבת לגיל 3 חודשים. היא יונקת הנקה מלאה ותמ"ל רק לעיתים רחוקות כשאני נעדרת. עולה במשקל בצורה תקינה. היא לא דוחה את הבקבוק. דוחה מוצץ ומעדיפה ציצי. לפעמים מוצצת אצבע. לפעמים כשהיא לא מקבלת ציצי (ולאוו דווקא מרעב אלא כנראה לדעתי מצורך המציצה) היא מתחילה לבכות בכי היסטרי.
    בלילה היא מעדיפה כנראה לישון איתי במיטה והרבה פעמים נרדמת רק על הציצי. האם כל זה טבעי? האם עלי לשנות משהו או שלזרום איתה? האם יש בעיה עם זה שהיא מוצצת אצבע? האם יש בעיה עם זה שהיא רוצה ציצי כל הזמן? (יש לציין שלפעמים זה נוח ומתאים לי מאוד ואין לי בעיה עם זה, למשל כשאני בבית ולפעמים זה מאוד לא נוח אם אנחנו מחוץ לבית).
    אשמח מאוד אם תעני על שאלותיי ותחווי דיעה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לבר

    ד''ר הדר ירדני
    21/06/2009

    שלום בר,
    יש בעיה גדולה עם השינה המשותפת!
    מלבד הקניית דפוס שינה לא תקין שיקח הרבה זמן לנסות ולשנות כשיגיע היום ותחליטי שזה כבר לא מתאים לך, הרי קיימת סכנה גוברת למות עריסה בתינוקות הישנים במיטות הוריהם. באנגליה יש אפילו חוק כנגד.
    המלצתי - כבר היום למדי אותה שהמקום להירדם ולישון זו המיטה שלה.
    בנוסף, ציצי אינו מוצץ, ובהחלט את יכולה לכוון אותה לכך שהוא זמין לארוחות ובשאר הזמן - מוצץ, אצבע, או כלום.
    קשה מאד למנוע מילד למצוץ אצבע, אם זו העדפתו. יש דיעות לכאן ולכאן מה עדיף - מוצץ או אצבע, אבל נראה לי שהפור נפל.
    בברכה, הדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום