שאלה די דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה די דחופה
    קטיה
    30/08/2009

    שלום דר' ירדני ו/או דר' שרייבר!
    היום גזרתי ציפורניים לילדה (בת 5 חודשים), יש לציין כי אני גוזרת לה ציפורניים עם מספריים שלי רגילות למניקור, אותם אני שוטפת לפני במים חמים עם סבון. יש לציין שציפורניים היו די ארוכות (לא גזרנו שבוע), בגזירת אחת הציפורניים שמתי לב או שזו הייתה ט6יפת דם מיקרוסקופית(אבל ממש ממש רק נקודה) או שזה היה מתחת לציפורן (ליכלוך אדום או מהשריטה שהיא שרטה את עצמה). נלחצתי, שטפתי לה ידיים עם מים חמים וסבון, בדקתי אין שום סימן לדקירה ופצע. אם ניצא מתוך זה שבאמת פצעתי אותה 0למרות שהוצאתי אותה לאור יום לראות-ולא מצאתי), האם חיטוי של מים וסבון מספיקים? ילדה קיבלה 2 מנות חיסון טטנוס (חודשיים וארבע). יש ממה להלחץ?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה די דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קטיה שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    30/08/2009

    האם חיטוי של מים וסבון מספיקים
    כן

    ילדה קיבלה 2 מנות חיסון טטנוס (חודשיים וארבע). יש ממה להלחץ?
    לא

    על תהי בלחץ

    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום