אוכל- כמה שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל- כמה שאלות
    רחלי
    25/09/2009

    בני בן 3 שבועות ניזון מסימילאק 90 סמ"ק כל שלוש- שלוש וחצי שעות.
    לפני שבוע שקל 3.350 ק"ג (נולד 2.930).
    מתי יש צורך להעלות מינון של האוכל?
    לאחרונה נעשה חסר שקט אחרי הארוחות- האם גזים?
    מה עדיף לתת, אם בכלל, על מנת להקל עליו?
    לפני שנת הלילה יוצא שהוא מבקש לאכול בהפרש של שעתיים (ארוחה בסביבות 20:00 ואח"כ ב- 22:00) ולאחר מכן ישן קרוב ל-5 שעות. האם תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל- כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחלי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    26/09/2009

    מתי יש צורך להעלות מינון של האוכל?
    כשהוא מראה לך שרוצה עוד

    לאחרונה נעשה חסר שקט אחרי הארוחות- האם גזים?
    אפשרי או הוא עדייןם רעב

    מה עדיף לתת, אם בכלל, על מנת להקל עליו?
    סימקול לפעמים אוזר


    לפני שנת הלילה יוצא שהוא מבקש לאכול בהפרש של שעתיים (ארוחה בסביבות 20:00 ואח"כ ב- 22:00) ולאחר מכן ישן קרוב ל-5 שעות. האם תקין?
    בסדר גמור

    שנה טובה

    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום