דם בצואה- חזר כבר פעם שילישית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דם בצואה- חזר כבר פעם שילישית
    הילי
    01/10/2009

    היי,
    בני בן חצי שנה יונק מלא.
    כבר פעם שלישית שיש לו הפרשה דמית עם נוזל ליחתי בצואה כל קקי שעושה. היה לו לפני כ-חודש וחצי ועבר וגם לפני כ-4 חודשים. נאמר לנו שזה פצעים בפי הטבעת וטופל במשחה פרוקטו-גליבנול- שהיא של מבוגרים אבל נאמר לנו שזה מה שנותנים גם לתינוקות.. עבר בערך אחרי שבועיים בשני הפעמים הקודמות..
    עכשיו זה חזר פעם שלישית ואני לא יודעת אם זה תקין ומה לעשות.
    זה אולי בגלל שעושה מאמץ אולי ?
    מגיל 5 חודשים התחלתי טעימות מוצקים (כל ירק בנפרד כפי שממליצים) ואף יצא שכ-3 פעמים נתתי לו אפילו דיי הרבה כי התלהב (לאחר שטעם הכל). פעם אחרונה שקיבל מוצקים- ירקות מבושלים היה לפני 4 ימים.
    הפעמים הקודמות שהיה לו זה לפני שהתחיל לטעום/לאכול מוצקים ורק ינק..

    בנוסף, יש לו הרבה יציאות, ואני לא יודעת אם זה שילשול או לא.
    תמיד היו לו הרבה יציאות, אבל יוצא לו פעם אחת ואחכ יכול לצאת עוד פעמים מיד אחכ וגם ביציאות בתדירות גדולה יותר.. איך יודעים שזה שילשול ??

    אשמח לשמוע חוות דעת ועצות..
    קצת מודאגת..
    תודה רבה, הילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הילה שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    01/10/2009

    זה אולי בגלל שעושה מאמץ אולי ?



    בנוסף, יש לו הרבה יציאות, ואני לא יודעת אם זה שילשול או לא.
    בד"כ זה לא שילשולץ מותר לו 6-8 יציאות ביום


    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום