תינוק עם נזלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק עם נזלת
    דני
    05/10/2009

    שלום,
    תינוק בן חודש ושבועיים (לידת ואקום) סובל כשבוע מנזלת. מקבל טיפות מי מלח שלוש פעמים ביום.
    לפני הנזלת עלה במשקל טוב, מ- 3500 ל - 4600 תוך חודש.
    אין לו חום אך הנזלת לא עוברת. ביומיים האחרונים אוכל לא טוב , צריך להעיר אותו על מנת שיוכל. לא מבקש לאכול.
    הוא אוכל חצי חלב שאוב וחצי סימילק , כל שלוש שעות 100 מ"ל.
    כבר יומיים לא היו יציאות!

    1. מה ניתן עוד לעשות כדי להקל על הנזלת?
    2. האם זה נורמלי שכבר יומיים לא היו יציאות?
    3. האם כדאי להאכיל בתדירות גבוהה יותר ומנות קטנות יותר בגלל הנזלת וחוסר תאבון?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק עם נזלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ני שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    05/10/2009

    1 מה ניתן עוד לעשות כדי להקל על הנזלת?
    טיפות מי מלח מכשיר אדים.

    2. האם זה נורמלי שכבר יומיים לא היו יציאות?
    כן

    3. האם כדאי להאכיל בתדירות גבוהה יותר ומנות קטנות יותר בגלל הנזלת וחוסר תאבון?
    לא צריכים

    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום