שלשול אצל תינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול אצל תינוקת
    אפרת
    16/11/2009

    שלום ד"ר.
    בתי בת החצי שנה משלשלת כבר שבוע. עשינו לה בדיקות צואה ותרבית והתוצאות קבעו שאין פרזיטים ואין חיידק. עם זאת, ה- LEUKOCYTES היה גבוה. הרופאה המליצה לתת לה אנטיביוטיקה אולם כשהיססתי אמרה שאם היא משלשלת 1-2 פעמים ביום אפשר לוותר ואם השלשול גובר ל -3-4 פעמים ביום כדאי כבר לתת. שלושה ימים לאחר שהתחילו השלשולים היא התחילה לבכות מכאבים בלילה. בדיקה של הרופאה העלתה שצמחה לה שן ועוד אחת בדרך. היא אמרה שאולי זו הסיבה שהיא משלשלת. בינתיים, הכאבים בלילות נמשכים וכך גם השלשול, אם כי לא יותר מפעם פעמיים ביום. שאלתי היא, האם פעלתי נכון כשהחלטתי שלא לתת לה בינתים אנטיביוטיקה ומה לעשות אם השלשולים נמשכים מעבר לשבוע (גם אם מעט פעמים ביום)? האם בכל זאת לתת אנטיביוטיקה? לעשות שוב בדיקת צואה? או שכדאי לחכות שכאבי השיניים יעברו ואז לראות אם השלשול נמשך? אציין שאין לה חום, והיא עדיין יונקת (בשילוב עם מוצקים).

    אודה מאוד לתשובתך.
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול אצל תינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפרת שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    16/11/2009

    הייתי חוזר על עוד בדיקת צואה ומחכה עד שהשיניים יוצאות ואז הייתי מחלית אם זה כשדאי או לא להתחיל טיפול אנטיביותי

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום