שלשול - דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול - דחוף!
    רונית
    25/11/2009

    לפני בערך שבוע בני בן ה - 4 חודשים החל לשלשל - יציאות מימיות 4 פעמים ביום. הוא שוקל 7 קילו - נולד 3.700.
    לאחר ביקור אצל רופא הואא המליץ לנו להשתמש בתמ"ל ללא לקטוז. לשמחתי השלשול הפסיק ולאחר יומיים חזרתי להשתמש בסימילאק רגיל... והשילשולים חזרו.

    הבן שלי חייכן ולא מתלונן .. ישן בסדר גמור. יש קצת פריחה יבשה על הפנים.

    האם הוא רגיש פתאום ללקטוז??? זה יעבור? עד מתי אני צריכה להמשיך להשתמש בתמ"ל הנ"ל?

    מה זה אומר לגבי בריאותו של הקטנציק?? האם יש סכנות? יכול להיות שמדובר בחיידק שיעבור?

    אשמח להמלצה מפורטת ומנומקת.

    אמא טריה ולחוצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשול - דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רונית

    ד''ר קווין שרייבר
    25/11/2009

    האם הוא רגיש פתאום ללקטוז???
    לא המעיים שלא עדיין רגישות בגלל השילשול הראשון
    זה יעבור?
    בד"כ כן
    עד מתי אני צריכה להמשיך להשתמש בתמ"ל הנ"ל?
    לא ידוע בדויוק התווח

    מה זה אומר לגבי בריאותו של הקטנציק??
    כלום

    האם יש סכנות?
    לא

    יכול להיות שמדובר בחיידק שיעבור?
    רק יכולים לדעת את זה אם שולחים בדיקת צואה

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום