חוסר שקט בשינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר שקט בשינה
    א
    07/12/2009

    שלום,

    בתי בת 7 חודשים.
    מזה שבוע לא רגועה מאד בשנתה גם במהלך היום וגם במהלך הלילה. מתעוררת בבכי כל 45 דקות עד שעה.
    אין לה חום. תיאבון בסדר. אין שלשולים או משהו כזה. כאשר ערה מחייכת ומשחקת.
    היא עם נזלת כבר כחודשיים. אך לארחונה הנזלת היא פנימית - לא רואים אותה אבל בהחלט שומעים אותה. נראה שהיא מצליחה לנשום - נושמת הרבה מהפה.
    התופעות מזכירות קצת תופעות שחווינו איתה כאשר יצאו שיניים - בחודש האחרון יצאו שתיים למטה. אבל במקרה זה כעבור 3 ימים חוסר הרוגע עבר והשן בקעה.
    מבחינת תזונה לפני כ-10 ימים עברנו לנוטרמיגן פעם ביום (השאר הנקה) בגלל חשד לרגישות לחלב פרה. פרט לזה לא היה שום שינוי.
    היינו אצל הרופאה. בבדיקה הכל נראה תקין פרט לנוזלים באוזן ימין (אותה היא אכן משפשפת בימים האחרונים). לא נראתה דלקת.
    האם יכולה להיות דלקת שקשה לראות וללא חום ? האם הנוזלים באוזן יכולים לגרום לכזה אי שקט ?
    מה עושים ? הילדה ממש מסכנה - אין לה מנוחה רצופה.
    (לפני כן נהגה לישון ברוגע בבוקר שעה, בצהריים שעתיים ובלילה להתעורר כל 4-5 שעות לאכול ולחזור לישון).

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר שקט בשינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    07/12/2009

    בגיל כזה דלקת בד"כ נובע עם חום. הנוזלים יכולים להשפיע ככה.
    זה ג"כ יכול להיות קשור לנזלת. הייתי מנםה מי מלח לאף ומחשיר אדים לראות אם יש שיפור

    בהצלחה,
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום