מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עלייה קטנה ולא עחקבית במשקלאורית17/01/2010
שלום רב,
יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי , נולדה במשקל 3.5 , לידה רגילה שבוע 42+2 . בעיקרון הלידה הייתה רגילה אולם הייתה בפגיה(טיפול נמרץ)למשך שבוע לצורך השגחה עקב קושי נשימתי קל בעקבות שאיפת מים מקוניאליים בלידה.
כיום שוקלת רק 4660 . גובהה - 57 ס"מ . אוכלת בין 130-120 ס"ס חלב אם שאוב/מטרנה . כל 3 שעות כ 6 ארוחות, לעיתים לא כמה בלילה לאוכל . באופן כללי עירנית ורגועה , ישנה מעט מאוד במהלך היום..
אין עלייה טובה ועיקבית במשקל , למשל לאחרונה עלתה רק 100 גרם בשבועיים.
נבדקה ע"י הרופא ונאמר לי שהיא בסדר גמור מבחינה בריאותית.
רציתי לשאול מה יכולה להיות הסיבה לעלייה הקטנה ולא עיקבית במשקל הדבר מטריד אותי מאוד מאחר והיא כן אוכלת .
בנוסף , רציתי לשאול האם כדאי להחליף את המטרה בסימילק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורית שלום
ד''ר קווין שרייבר17/01/2010מה יכולה להיות הסיבה לעלייה הקטנה ולא עיקבית במשקל
משהוא תקופתי. זה לא מפריעה לי בכלל!
רציתי לשאול האם כדאי להחליף את המטרה בסימילק ?
עם היא אוכלת, למה להחליף?
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אורית17/01/2010שאלתי האם ניתן להחליף את המטרנה בסימילק מאחר ולאחרונה היא התחילה לפלוט את המטרנה בכמויות יותר גדולות מקודם, לא מדובר על הקאה או פליטות של כל הארוחה, אך עדיין היא פולטת הרבה יחסית לעצמה.
האם יתכן שאחרי חודש וחצי שהיא אוכלת מטרנה, האוכל כבר לא כל כך מתאים לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורית שלום
ד''ר קווין שרייבר18/01/2010לסיבות האלו לא הייתי מחליף.
זה מתאים לה!
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)