ילדה ללא מנגנון שובע?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה ללא מנגנון שובע?
    ענת
    01/02/2010

    הבת שלי בת 7 חודשים עוד שבוע.
    מאז לידתה ניזונה חודשיים וחצי הנקה מלאה, אח"כ סימילאק ומחמישה חודשים שתי ארוחות מוצקים ביום. (כמעט כל יום). היא מסכימה לטעום הכול.
    לא קרה פעם אחת שסיימה ארוחה ביוזמתה. גם 240 CC היתה מסיימת ובוכה לעוד. היא אוכלת הרבה יותר מכפי יכולתה ופולטת הרבה אח"כ. בזמן האחרון היא סיגלה לעצמה בכי קורע לב בסיום כל בקבוק. היא מחזיקה את הבקבוק חזק מאוד בשתי ידיים ולא נותנת לקחת אותו בסוף.

    היא אוכלת 150 CC בבוקר, פירות אחרי שנת בוקר, ירקות בצהריים ועוד שני בקבוקים של 150 אחה"צ ופני השינה. בבקבוקים אני שמה כף מידה של סימילאק של דייסה אך זה לא משפיע כהוא זה על השובע שלה ו/או על הפליטות.
    ארוחת פירות זה שלושה פירות וחצי אבוקדו. זה המון נראה לי אבל היא גומרת הכול. לפעמים מבקשת עוד. היא עלתה מאחוזון 15 לאחוזון 50 ובגיל חצי שנה שקלה 6.800 קילו. (נולדה 2.950).

    אני תוהה אם יגרם לה נזק לטווח ארוך מזה שהיא בוכה בכול פעם שניגמרת ארוחה. זה שובר לי את הלב שהיא בוכה לעוד אוכל, אבל כל מה שהיא שותה מעבר ל- 120 נפלט אח"כ. לפעמים מיד לפעמים אחרי זמן.
    מה אני עושה עם זה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה ללא מנגנון שובע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענת שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    02/02/2010

    אני תוהה אם יגרם לה נזק לטווח ארוך מזה שהיא בוכה בכול פעם שניגמרת ארוחה.
    לא יזיק

    היא צריכה ללמוד לעט לעט שהיא לא צריכה כמויות כאלו

    בברבכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום