מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גליכול לטיפול בגזיםתומר22/02/2010
שלום,
ילדתי בת 10 ימים סובלת מגזים, אני משתמשת ב"גליכול בייבי" של הומגליל (על גבי האריזה מצויין כי התכשיר הוא הומאופתי, ללא התוויה רפואית מאושרת) להקל עליה את הכאב.. מהרגע שאני נותנת לה את התכשיר הבכי מפסיק (בשניות) והיא הופכת לאפטית וישנונית (נרדמת תוך מספר דקות..) האם אתה מכיר את התכשיר? האם זה בסדר להמשיך לתת לה את התכשיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנו גליכול מאוד עזר
יערה22/02/2010אני לא עונה במקום הרופא ואינני בעלת ידע מקצועי/רפואי נדרש,אני מדברת אך ורק מנסיוני האישי-הפרטי ומנסיונה של גיסתי שלה 2 ילדים גדולים -אצלנו גליכול מאוד עזר והרגיע.סימיקול לא עשה את העבודה,עשינו עיסוייים קלילים בבטן,הליכות עם מנשא,החזקנו על הידיים ונתנו גליכול שאצלנו עזר מאוד.
בהצלחה והרבה בריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנו גליכול מאוד עזר
יערה22/02/2010אני לא עונה במקום הרופא ואינני בעלת ידע מקצועי/רפואי נדרש,אני מדברת אך ורק מנסיוני האישי-הפרטי ומנסיונה של גיסתי שלה 2 ילדים גדולים -אצלנו גליכול מאוד עזר והרגיע.סימיקול לא עשה את העבודה,עשינו עיסוייים קלילים בבטן,הליכות עם מנשא,החזקנו על הידיים ונתנו גליכול שאצלנו עזר מאוד.
בהצלחה והרבה בריאות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריך זמן והכל עובר
יהונתן23/02/2010גזים זו תקופה של 3-4 חוד' עד שהקיבה "נרגעת" ומערכת העיכול מתרגלת לחוץ.
לנו יש תינוקת בת 11 חוד' שסבלה מגזים עד גיל 3.5 חוד' לכן אני מאוד מבין אותך.אנחנו השכבנו על הבטן בהשגחה צמודה ובפיקוח תמידי שלנו,החזקנו הרבה בתנוחת ערסול ונתנו גליכול במינון הנכון.אצלנו היא אהבה את הגליכול ונרגעה בעזרתו. לדוגמא גרייפווטר לא עבד אצלנו..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיתית שלום
ד''ר קווין שרייבר23/02/2010האם אתה מכיר את התכשיר?
כן
האם זה בסדר להמשיך לתת לה את התכשיר?
יש מקרים של הכחלה. עאם אין צורך לא הייתי ממשיך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
