מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שילשולים אצל תינוקת בת 4 חודשיםלילך18/05/2010
שלום לכולם,
בתי בת 4 וחצי חודשים מנוזלת כשבועיים ולאחרונה החלה להשתעל. בנוסף משלשלת כ 3-4 פעמים ביום ב3 ימים האחרונים (ללא דם בצואה). הרופאה בדקה ואין דלקת בגרון גם לא באוזניים ואין חום. בשבועיים האחרונים היא נמצאת במעון עם עוד 6 תינוקות אז אני מבינה את פשר הנזלת וכניראה שהשיעול הוא נילווה לנזלת. בשבוע האחרון החלה בטעימות ירקות מבושלים, החלה לקחת ברזל ומדי פעם לשתות קצת מים מורתחים כי הימים ממש חמים. האם ייתכן והשלשולים הם תוצאה של שינויים אלו? או התקררות? האם עליי לעבור זמנית למזון ללא לקטוז? בינתיים הפסקתי עם הירקות והברזל, בלילה אנו משתמשים באדים קרים. עליי לציין שמצב רוחה מצויין, היא אוכלת ויושנת טוב כרגיל, לא בוכה בפתאומיות ובכלל לא ניראה שמציק לה משהו. הרופאה אמרה שיעבור ואין מה לדאוג. האם באמת אין סיבה לדאגה? מה לעשות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני הייתי עוברת לכלכלה נטולת לקטוז
רות19/05/2010למס' ימים, עד שהשלשול יחלוף. ניתן גם להפסיק את הטעימות לשבוע הקרוב ולהוסיף לבקבוק מטרנה נטול לקטוז כפית פרוביוטיקה. זה תמיד עובד אצלנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לילך19/05/2010תודה, זה באמת מה שעשיתי נטול לקטוז והפסקת הטעימות. בינתיים ירד ל פעמיים ביום שלשול והפעם השניה היא פחות נוזלית. מקווה שזה יעזור. לגבי הפרוביוטיקה, סליחה על בורות אבל מה זה? פעם ראשונה שאני שומעת על זה, אולי שמעתי על זה בשם אחר... אשמח לקבל עוד פרטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
ד''ר קווין שרייבר20/05/2010האם ייתכן והשלשולים הם תוצאה של שינויים אלו? או התקררות?
בבדאי אפשרי
האם עליי לעבור זמנית למזון ללא לקטוז?
יכולים לנסות אבל זה רק אוזר במקרים בודדים
. הרופאה אמרה שיעבור ואין מה לדאוג. האם באמת אין סיבה לדאגה? מה לעשות??
אין סיבה לדאגה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לילך21/05/2010בינתיים השלשולים פחתו עד לפעם אחת ביום בלבד ולפעמים גם בכלל לא בעזרת סימילאק איזומיל. האם כדאי לחזור לטעימות ירקות? אני מפחדת שהשלשולים יחזרו. אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילך שלום
ד''ר קווין שרייבר21/05/2010את יכולה לחזור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)