סלמונלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סלמונלה
    סטלה
    09/06/2010

    שלום,
    בתי בת 10 חודשים, לפני כשלושה שבועות הייתה חולה, עם חומים גבוהים עד 40, בהמשך חום ירד והייתה פריחה. ההשערה הייתה כי מדובר באדמדמת. אך היות ובתחילת המחלה הייתה יציאה מאד רירית נלקחו תרביות שהצמיחו סלמונלה. כאשר התרבית חזרה הילדה כבר הייתה ללא חומים. והוחלט בינתיים לא לטפל אנטיביוטית. כעת, אחרי 3 שבועות לקחנו תרבית ובה שוב חיידק סלמונלה. יש לציין כי לילדה אין חומים ומתנהגת כרגיל. והיום שוב פתאום הייתה יציאה רירית. מה עושים? והאם כדאי לטפל אנטיביוטית או להמתין עוד? והאם הטיפול האנטיביוטי לא יוביל לנשאות?
    אגב מבחינה קלינית, גם בעת המחלה לא שילשלה,היו מספר יציאות ריריות שפסקו, וכעת שוב יציאה לא יפה.אני גם לא מבינה מאיפה היא יכלה להדבק בסלמונלה, אנחנו מאד מקפידים על הגיינה, ורוב תזונתה היא הנקה. ביצים היא טרם טעמה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סלמונלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • םטלה שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    10/06/2010

    הייתי מחכה עודץ מהסיפור הזה זה לא נשמע שהבעיה שלה נובע מסלמונלה

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום