מתן ברזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתן ברזל
    שירית
    09/07/2010

    שלום,ביתי בת 5 חודשים.ניזונה מסימילאק ומעט טעימות.בגיל 4 חודשים התחלתי לתת לה פריפל,אך לצערי היא לא קיבלה טוב את התוסף,היו לה בחילות וכמעט ולא רצתה לאכול.בהנחיית הרופא הפסקתי את הפריפל למשך של 10 ימים בערך והתאבון חזר ,שוב החזרתי ושוב החלו הבחילות.לכן,הרופא נתן לה פרו 15 כמות של 2.5 מ"ל ביום.יש לי כמה שאלות:
    אני מודדת במזרק את הכמות,האם לתת לה בשכיבה או בישיבה עם תמיכה?
    מתי כדאי לתת ברזל (בוקר או ערב) ומתי בדיוק בין הארוחות?
    הטעם די מגעיל וזו כמות די גדולה שיותר מאוחר תעלה אף ל 5 מ"ל,האם יש דרך למהול או לתת בבקבוק או שהחומר "מתבזבז" על דפנות הבקבוק?
    היא שוב הקיאה עוד קצת היום אז אני חוששת שזה גם מהפרו 15.
    אני חייבת את עצתכם,אולי יש תוסף אחר (אולי של הדס),אני כבר אובדת עצות
    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתן ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירית שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    11/07/2010

    האם לתת לה בשכיבה או בישיבה עם תמיכה?
    לא משנה

    מתי כדאי לתת ברזל (בוקר או ערב) ומתי בדיוק בין הארוחות?
    לא משנב

    הטעם די מגעיל וזו כמות די גדולה שיותר מאוחר תעלה אף ל 5 מ"ל,האם יש דרך למהול או לתת בבקבוק או שהחומר "מתבזבז" על דפנות הבקבוק?
    זי בסדר

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום