תזונת תינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונת תינוקות
    סיון
    14/07/2010

    שלום,
    ילדתי בן בשבוע 36+4 במשקל 2.450 ק'.
    השתחררנו אחרי 3 ימים במשקל 2.315 ק'.
    בגיל שבועיים התינוק שוקל 2.720 ק' (לפני יומיים שקל 2.600).
    אני מאכילה כל 3 שעות 60CC סימילאק או מחליפה לאותה כמות של חלב שאוב/הנקה. משתדלת לשמור על רווח של 3 שעות לפעמים זה יותר מארוחה לארוחה כי קשה להעיר אותו.

    ושאלותי:
    1.האם העלייה במשקל לא גדולה מדי? לא מהירה מדי?
    מרגע השחרור מבית חולים, התינוק עלה 300 ג' ב-11 ימים.
    2. עד איזה גיל/משקל שומרים על ארוחות כל 3 שעות?
    3. עד איזה גיל/משקל מקפידים על כמות של 60CC ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונת תינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    17/07/2010


    1.האם העלייה במשקל לא גדולה מדי? לא מהירה מדי?
    מרגע השחרור מבית חולים, התינוק עלה 300 ג' ב-11 ימים.
    זה בסדר


    . עד איזה גיל/משקל שומרים על ארוחות כל 3 שעות?
    תלוי בילד, בד"כ גיל 3 חודשים יכולים לחקות יותר


    3. עד איזה גיל/משקל מקפידים על כמות של 60CC ?
    הוא יראה לכם שהוא רוצה יותר

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום