צהבת היילוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהבת היילוד
    שירי
    15/07/2010

    שלום רב
    בני בן שישה שבועות. נולד בלידה קיסרית. ביום השיחרור הייתה צהבת 14.2 אולם לא עשו כלום כי היה בן חמישה ימים(קיסרי) וזה היה בטווח הנורמה. קיבלנו אישור לעשות ברית ויום לאחר הברית הבילירובין קפץ לעשרים. טופל בפוטו ושחורר עם בילירובין 8.1 שבוע אחרי היה 9.6 מאז היינו במעקב אצל רופאת ילדים ואף בבדיקה אצל רופא נוסף לקבל חוות דעת נוספת כשהיה בן שלושה שבועות.
    כולם אמרו שהוא נראה מצויין ואין צורך בבדיקת דם נוספת.
    שלשלום ירדתי לרופאה אחרת (מי שהייתה בקופה) מסיבה אחרת(נזלת) והיא הסתכלה ואמרה שנראה צהבהב וביקשה לבצע בדיקת דם.
    הגעתי למחרת והרופאה המטפלת בו באופן קבוע אמרה שממש אין צורך שהוא נראה טוב שהיא רואה מגמת שיפור בצהבת ושלא צריך סתם לדקור.
    מה לעשות? האים לסמוך על הרופאה שמטפלת בו באופן קבוע, או עדיף לא לקחת סיכון ולבצע את בדיקת הדם?
    אני ממש מבולבלת אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת היילוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחלי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    17/07/2010

    את מבולבלת בגלל את הולכת לרופאים שונים עם גישות שונות
    את צריכה לסמוך על הרופאה שלך

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום