מכה בראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכה בראש
    אתי
    30/08/2010

    שלום רב בני בן שנה וחודשיים הוא נפל מקרוסלה כשרצה לרדת לא הספקתי להגיב ולצערי נפל כשגם הראש נחבט ברצפה.הוא נפל מגובה של הגובה שלו וקצת הוא בכה הרגעתי אותו שתה מים ראיתי שלא מקיא ובאוטו בדרך הביתה היה רגוע ותשוש .לאחר חצי שעה מהנפילה הוא נרדם (זה גם היה זמנו לישון בד"כ) אני מאוד מודאגת זו פעם ראשונה שבני נפל כך.תמיד השגחתי ומשגיחה הפעם חשבתי שהוא יציב לשבת לבד על הקרוסלה ולא עלה על דעתי שבשנייה הוא ירד ממנה בדרך הזו(לא יודעת מה חשבתי לעצמי...)אחות מכבי אמרה לי ללכת לרופאה שלו להיבדק.האם רופאה יכולה למצוא סימני שבר גולגולתי או שטף דם פנימי? האם יכול להיות שנגרם לו נזק ?איך אוכל לדעת?חיצונית אין סימנים בגופו.כמה זמן צריך לעקוב אחר המתרחש כדי לוודא שהכול בסדר ואין נזק?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכה בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתי שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    01/09/2010

    על תדאגי
    בגיל כזה עם הילד מתנהג בסדר ואין סימן חיצוני ואין סיפטומים: ישנוני , פירקוסים, הקאות, אין על מבה לדאוג!

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום