מכה בראש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכה בראש
    אמא
    08/09/2010

    שלום ושנה טובה!
    אתמול אספנו ילדה מהגן בשעות הצהריים וגננת אמרה כי ילדה קיבלה מכה מהדלת שנפתחת פנימה ונפלה על הריצפה, הבנתי שקיבלה מכה בעורף.לדברי גננת בכתה ונרגעה מהר.
    בבית ילדה התנהגה רגיל חוץ מזה שהייתה שקטה בדרך מהגן ובערב נבדקנו אצל רופא עיניים שאליו אנחנו מגיעים למעקב אחרי ניתוח פזילה לפני כחצי שנה.לא אמרנו לו אומנם שנפלה , אבל כרגיל בדק תנועת העיניים, עישונים וכו'.
    אין נפיחות בראש או חבלות בגוף.
    היום 24 שעות לאחר הנפילה ילדה מתנהגת רגיל.
    האם יש צורך בבדיקה במיון למשל?
    עד כמה נפילות כאלה מגובה של תינוק (גובה שלה 80 ס"מ בערך )מסוכנות ומשפיעות בעתיד?

    עוד שאלה
    ילדה עד גיל 1.5 הייתה בבית והייתה רגילה לישון בבוקר ובצהריים.היום היא בגן עד השעה 13.00 ולא משכיבים אותה בבוקר. בחזרה הביתה כבר כמה ימים ילדה מאוד שקטה, למרות שבדרך כלל מאוד פעילה ואנרגטית.
    מתי יודעים לזהות האם זה דיכאון או סתם עייפות.יש לציין כי הסתגלות לגן עברה ללא בכי (בינתיים), גם הפרידה בבוקר, ולדברי גננות ילדה לא בוכה, אוכלת, משחקת.
    ממש לא רגועים בעיניין הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכה בראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    09/09/2010

    לגבי החבלת ראש
    קרוב לוודאי שעברה בשלום ואם הילדה מתנהגת כרגיל אין חשש
    אין השפעות עתידיות לאירועים כאלו
    לגבי החלק השני לא נראה לי בעיה כשהילדה שקטה
    בינתיים מציע מעקב בלבד
    שנה טובה
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום