מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקררות אצל תינוקעטרה13/09/2010
שלום רב,
בני בן 11 חד' וכבר יותר מחודש שחולה לסירוגין בהתחלה היה עם חום 4 ימים ללא שום תופעות אחרות הרופא איבחן כי יופיע אדמדמת וכך באמת היה, הופיע אדמדמת שנעלמה כעבור 48 שעות אבל מאז הוא לא מפסיק להיות חולה, מנוזל משתעל ללא הרף בעיקר בלילה מיותר לציין כי הלילות הפכו קשים מכיוון שהוא מתעורר המון האף הסתום מקשה עליו לנשום והוא ממש נוחר כמו גבר ולא תינוק... להוראת הרופא מקבל פנסטיל 10 טיפות 2 ביום.
ואםך כל זה לא מספיק אז שלשום גם חטף דלקת בשתי האוזניים,שלפי הבנתי זה היה עניין של זמן עד שמגיע גם האוזניים לסיפור (בגלל הנזלת). עכשיו מקבל גם פנסטיל גם אנטביוטיקה 2 ביום וגם טיפות אוזניים.כמובן שחלה הטבה בגלל האנטביוטיקה לאוזניים אבל משום מה הניזול והליחה רק החמירו !!! מה לעשות????????.. אני ממש אובדת עצות,האם אתה ממליץ אולי על אינלציות לאור כל המצב או אולי משהו שכדאי לנסות, מתי זה יעבור............* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עטרה שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010אין הרבה לעשות לליחה
מכשיר אידים. טיפות מימלח לאף יכולים להקל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
עטרה15/09/2010תודה על התגובה אבל היינו שוב אצל רופא הילדים שהפנה אותנו לרופא אף אוזן גרון רופא הילדים אמר אולי פוליפים. רופא א.א.ג בדק אותו ואמר כי "רק" חודש גה זמן מועט מידי ונתן טיפול של טיפות סטרודקס לאף, אבל אלו טיפות עיניים לא? אשמח לשמוע את חוות דעתך.
חודש זה המון זמן לתינוק שלא ישן כמו שצריך וממש סובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעטרה שלום
ד''ר קווין שרייבר16/09/2010יכולים להשתמש עם סטרודקס באף
חודש זה הרבה זמן אבל זה יכול להתמשך עוד!
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)