צואה קשה בקרב תינוקת בת 8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צואה קשה בקרב תינוקת בת 8 חודשים
    עדי
    27/09/2010

    שלום, ביתי כמעט בת 8 ח'. החל מיום שישי האחרון (24.9) לביתי יש יציאות קשות המלוות בבכי, בהתאמצות מרובה (הפנים שה הופכות להיות אדומות מרוב המאמץ). בעבר לא היתה לה עצירות / צואה קשה). כתוצאה מהמאמץ,נוצרה אדמומיות באזור פי הטבעת ומסביב. החל מיום שישי, אני מרבה לתת לה לשתות מים, מרסקת לה עגבניה, שזיף. מה ניתן לעשות על מנת להקל עליה ביציאות ולגרום לעצירות לחלוף? האם ניתן לעשות משהו עם האדמויות שנוצרה או שזו תגובה למאמץ שתחלוף עם הזמן? במידה ועצירות ממשיכה, מתי כדאי לפנות לרופא?
    ** חשוב לציין כי בשבוע שקדם, ביתי החלה לאכול מזון מוצק תוך הפחתת מס' הבקבוקים- יתכן וזה הגורם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ' יצחק לוי
    27/09/2010

    בגירוי ניתןן לטפל באמצעות משחת דסיטין
    לגבי עצירות כמובן לפנות לאופא
    ניתן להשתמש בסירופ אבילאק
    לרוב עוזר מאוד
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום