בת שנה מתחת לאחוזונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה מתחת לאחוזונים
    אורית
    12/10/2010

    בתי היום בת שנה נולדה במשקל 2.870 בלידה טבעית וינקה מהרגע שנולדה.
    בגיל חצי שנה הכפילה את משקל הלידה שלה ושקלה כמעט 6 קילו.
    מאז לא עולה הרבה במשקל ושוקלת היום 6.850.
    גובהה 66 ס"מ.
    היקף ראש 44 ס"מ.
    היא מעולם לא קיבלה תמ"ל (אני נגד אבקות מעובדות).
    סדר הארוחות כדלקמן:
    5:30 הנקה (6:45 הנקה נוספת לפני היציאה מהבית ולפעמים קצת בננה).
    8:30-9:00 ארוחת בוקר בגן
    12:00 ארוחת צהריים בגן
    15:00 כריך/פרי
    16:00 ביסקוויט/עוד קצת כריך
    17:00 הנקה
    18:30 ארוחת ערב (חביתה, לחם, גבינה, עגבייה, אבוקדו אם יש או לחלופין דייסה שיבולת שועל וסולת על בסיס חלב פרה עם שקדיה או בננה וסילאן).
    19:30 הנקה ולמיטה

    היא אוכלת תמיד כפי רצונה עד ששובעת.
    בגן אומרים לי שאוכלת יפה מאוד (אני מניחה שהם משווים לשאר הילדים "השמנים" אז אני רגועה).
    וגם בבית נראה שאוכלת כמויות סבירות לגודל שלה (קיבה קטנה-כמויות יותר קטנות).

    קיבלתי מטיפת חלב הפניה לרופא המטפל כי היא מתחת לאחוזון 3.
    אציין שכבר באוגוסט עשיתי לה בדיקות דם והכל היה תקין לפי הרופא המטפל.

    שאלתי: איזה עוד בירורים רפואיים בגיל הזה עושים והאם יש בהם טעם?
    אציין שגם אני קטנה 1.52 וגם בעלי לא גבוה 1.65.
    יש לי 2 סבתות נמוכות 1.50 וגם אביו של בעלי יחסית נמוך.
    אז לאן רוצים שהילדה תגדל?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה מתחת לאחוזונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורית שלום

    ד''ר קווין שרייבר
    13/10/2010

    איזה עוד בירורים רפואיים בגיל הזה עושים והאם יש בהם טעם?
    צליק? בלוטת התריס ? צואה? שתן?


    אז לאן רוצים שהילדה תגדל? לפעמים עם גנטיקה כזו באמת צורך בבירור

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום