אוכל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל
    ליאת
    19/11/2010

    שלום רב. בתי בת 7 שבועות. עד 6 שבועות הנקתי אותה הנקה מלאה והיא עלתה יפה במשקל בערך חצי קילו בשבועיים ועלתה מאחוזון חמישים לתשעים.
    נאלצתי לפסיק להניק באופן דרסטי ועברתי לסימילאק. אחרי שבוע קשה שהיה לה קשה עם האוכל הילדה ירדה במשקל. בהמלצת הרופאה עברנו למטרנה אך אין התלהבות לאוכל. היא קמה כל שעתים וחצי רעבה ובוכה שהיא רוצה לאכול ולוקחת את הבקבוק ושותה ברצון אבל אחרי 30 שלוקח לה הרבה זמן היא מתעיפת ונרדמת ויוצא שכל ארוחה לוקחת שעה של עינוי לה ולי ובסופו של דבר היא אכלה 70. אני לא יודעת מה לעשות. כמה ילדה ששוקלת 4.800 צריכה לאכול ביום? דבר שני מה עושים איך גורמים לה לאכול? ניסיתי כמה בקבוקים. זאת לא הבעיה.
    מיואשת ומלאת רגשות אשמה על הפסקת ההנקה מודה לכל תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    22/11/2010

    היא צריכה לאכל 380 ליום
    אולי יש לה ריפלוקס?
    הייתי חוזר לרופא ילדים לדבר איתם יותר

    בברכה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום