תינוק בן 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 7 חודשים
    שירי.א
    26/01/2011

    יש לי תינוק בן 7 חודשים, הוא מאוד רזה שוקל 5.800 (נולד 2.610) הוא אוכל נוטרמיגן בגלל שבגיל 3 חודשים היה לו דם סמוי בצואה הטסטים יצאו שליליים אבל החליטו לא לקחת סיכון. הוא לא ממש אוהב את האוכל עושה טובה שהוא אוכל אותו ולרוב צורח בזמן האוכל. את המרק הוא ממש אוהב וגם עם פירות אין לו בעיה. היה לו וירוס רוטה (למרות החיסון) לפני מעל שבוע קיבל עירוי וכו'... ומאז הוא השתנה הוא לא מפסיק לבכות (כבר אין שלשולים והקאות 4 ימים) אם הוא לא ישן אז הוא בוכה, ולפני הוא כמעט ולא בכה שיחק לבד וכו'... את הנוטרמיגן הוא כמעט ולא מוכן לאכול . אם הוא לא ישן הוא צורח... האם אחרי הרוטה ההרגשה עדיין נמשכת באיזושהי צורה גם מעל שבוע? אני ממש מתוסכלת כי הוא לא ישן בלילות ובעצמו הוא מותש אין לו מצב רוח היינו אצל רופא ולא היה לו מה להגיד אין בדיקותץ שצריך לעשות???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 7 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה משעובר כרגע בני בן 7.5 חודשים

    ילנה
    07/07/2011

    שלום ,
    בן שלי גם עבר תקופה קשה של מחלה ואשפוז ומתן עירוי מתי זה סתדר לכם?
    אני נורא מודאגת.....
    תודה

    ילנה [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן 7 חודשים - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    26/01/2011

    האם אחרי הרוטה ההרגשה עדיין נמשכת באיזושהי צורה גם מעל שבוע?
    זה יכול להיות


    היינו אצל רופא ולא היה לו מה להגיד אין בדיקות שצריך לעשות???
    צריכים לחזור לרופאה אם זה ממשיך

    בהצלחה
    דר קווין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום