בת 10 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 10 חודשים
    שרית
    11/02/2011

    שלום דוקטור, בתי בת 10 חודשים, מזה שבוע ימים מצוננת מאוד - האף דולף ללא הפסקה, לא רואים שיפור בכלל, אף סתום - כמעט לא אוכלת ושותה, מתקשה לינוק. עצבנית מאוד, לא מצליחה להירדם ובוכה ללא הפסקה - נתתי לה מספר פעמים אקמולי וזה הרגיע אותה, אין לה חום או תסמינים אחרים (רק ביומיים הראשונים היה קצת חום). שאלותיי - האם זה נורמלי שצינון ואף סתום נמשכים שבוע ללא הטבה (מי מלח ואדים קרים לא עזרו)? האם יכול להיות שיש משהו נוסף וכדאי לקחת אותה לרופא? איך ניתן להקל על התינוקת? והאם זה בסדר שאני נותנת אקמולי למרות שאין חום? תודה רבה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 10 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 10 חודשים - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    12/02/2011

    בהחלט צינון עלול להמשך מעבר לשבוע
    עד 10-14 יום
    בחורף ייתכנו מספר אירועים כאלו
    ניתן להקל על ידי ספריי של מי מלח לאף אותו ניתן לרכוש בכל בית מרקחת
    מכשיר אדים (בחורף חמים)
    ואם המצב בלתי נסבל ניתן לנסות תכשירים נגד גודש כמו נוסידקס היסטדק ועוד
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום