ספירת דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספירת דם
    מיטל
    16/02/2011

    שלום ד"ר,
    הבן שלי בן חודש ושבועיים,שנולד היתה לו צהבת שטופלה באור,סוכר נמוך,אנחנו במעקב של ספירת דם,ויש כמה שיוצאים ונמוכים מהטווח להלן:

    RBC טווח תוצאה 4.50-5.30 תוצאה: 3.3

    HB טווח תוצאה 10.5-13.5 תוצאה: 9.7

    HCT טווח תוצאה 37-49 תוצאה: 28.4

    RDW טווח תוצאה 11-16 תוצאה: 16.4

    NEUTROPHILS %-DIF טווח תוצאה 30-50 תוצאה: 14.5

    EOSINOPHILS % -DIF טווח תוצאה 0.0-7.0 תוצאה: 7.3

    NEUTROPHILS abs.dif טווח תוצאה 1.5-8.5 תוצאה: 1

    יש לציין שגם חודש שעבר בספירת הדם שלו,ה- neutrophils היו נמוכים..

    הילד קצת מחרחר ומשתעל ומצונן ואני נותנת לו מיי מלח דרך האף
    סובל מידי פעם בכאבי בטן וגזים ואני מביאה לו סימיקול לפני ארוחה (סימילאק)

    למה ה-neutrophils לא עולה ולא מסתדר?בפעם שעברה התוצאה שלו היתה 1.4 שזה גם נמוך,והפעם זה עוד ירד!
    מה זה אומר? למה זה ככה? מה הטיפול לזה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספירת דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת דם - תגובה

    ד''ר קווין שרייבר
    17/02/2011


    למה ה-neutrophils לא עולה ולא מסתדר?בפעם שעברה התוצאה שלו היתה 1.4 שזה גם נמוך,והפעם זה עוד ירד!
    זה לא מפריעה לי אם הוא מנוזל
    אני יותר דואג על האנמיה שלו!

    בברכה
    דר קווין


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מיטל
    17/02/2011

    ד"ר,אז אתה רואה שהוא אנמי? בכל התוצאות האלו?
    מה עושים?מה לוקחים?
    הרופאה שלו רוצה שהוא יעשה שוב ספירת דם שבוע הבא
    ואז לקחת אותו למוטולוגיה לבדוק את התאים..
    נ.ב-הרופאה שלו אמרה שבגלל שהוא מצונן זה קורה
    וגם בגלל שהוא תינוק זה יכול לקרות
    מה הטיפול לזה שזה נמוך לא אמרת לי..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום