אקזמה בקרקפת...?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקזמה בקרקפת...?!
    רגינה
    25/02/2011

    שלום ד"ר,
    התינוקת שלי בת חצי שנה, בשבוע האחרון הבחנתי שיש לה בקרקפת עיגול של אודם ובאמצע מין קרום קשיח. (האדום הוא מסביב לקרום הקשיח- כמו הילה) ומס' שערות עדינות של התינוקת דבוקות בתוך הקרום הקשיח..
    הייתי אצל רופאת ילדים שאמרה שאין לה מושג מה זה ושאלך לרופא עור.
    הייתי היום אצל רופאת עור, היא אמרה ש'כנראה' זו אקזמה.
    קיבלנו טיפות פנסטיל ומשחת פוסידון.
    אני מקווה שזה טיפול נכון.
    קראתי קצת באינטרנט ומסתבר שזה נפוץ אצל תינוקות. איך יתכן שרופאת הילידים לא ידעה לזהות את זה? (היא לא רופאת הילידים הקבועה שלנו, פשוט מצאנו תור מהיר).

    אני גם לא יודעת מימה להמנע ואיך לטפל נכון...
    האם הקזמה בקרקפת מוכרת לרופאי ילדים באופן כללי?
    האם התיאור שמסרתי פה עשוי להתאים לאקזמה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקזמה בקרקפת...?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקזמה בקרקפת...?! - תגובה

    פרופ' יצחק לוי
    26/02/2011

    קשה לעשות אבחנה מבלי לראות את הנגע העורי.
    מציע לפנות לרופא הילדים שלך
    או לרופא עור
    ייתכן שמדובר בסוג של סבוראה
    אך איני יכול להתחייב על האבחנה
    שלך
    ד"ר איציק לוי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום